jueves, 10 de abril de 2014

PORTALADA MONASTERIO RIPOLL - UNESCO

 



Con este puzzle de 5 marcapáginas que hemos confeccionado aprovechamos para que la Portalada sea proyectada al Mundo como candidata a Patrimonio Mundial UNESCO-2014 

(Podemos ver el anverso y reverso) 

PROGRAMA ESPECIAL desde "El Matí de Catalunya Ràdio"

El programa de Mònica Terribas quiere ayudar a llevar la "Portalada" a la UNESCO "La Mañana de Catalunya Ràdio" se emitirá en directo el viernes 11.4.2014 desde la sala, Abad Senjust de Ripoll Especial: Portalada
Una presencia que servirá para difundir los atractivos turísticos de la comarca, en el marco del proyecto Tierra de Condes, y para impulsar la candidatura de la "Portalada" del Monasterio como Patrimonio de la Humanidad. El programa se emitirá desde las seis de la mañana hasta la 1 del mediodía.
El programa, que será abierto al público, servirá para difundir los activos culturales, turísticos y económicos de la comarca y es patrocinado por el Consorcio Ripollès Desenvolupament y los ayuntamientos de Ripoll y Sant Joan de les Abadesses, en el marco del proyecto turístico "Terra de Contes i Abats"

La candidatura de la "Portalada" de Ripoll para ser declarada Patrimonio Mundial de la UNESCO será un tema destacado del espacio. Mònica Terribas entrevistará en directo Carme Polo, directora de candidaturas de bienes para ser inscritos como Patrimonio Mundial de la UNESCO, y Jordi Munell, alcalde de Ripoll. A lo largo del programa también se hablará de la oferta cultural de Sant Joan de les Abadesses, de los activos económicos de la comarca, y de su patrimonio turístico y gastronómico. También habrá la actuación musical del grupo Buhos. Todo ello se combinará con la información y los contenidos y secciones habituales del programa.

Si tenéis ocasión, sintonizad Catalunya ràdio

6 comentarios:

  1. Crec sincerament que s'ho mereix, és un monument fantástic i us desitgem a tots els ripollencs que tingueu molta sort, serà un orgull per tots els gironins.
    Montse de Mondopunts.

    Creo sinceramente que este monumento se lo merece es fantástico, os deseamos a todos los ripolleses que tengáis mucha suerte y lo consigáis, será un orgullo para todos gerundenses.

    ResponderEliminar
  2. M'encanta aquest puzle !. Agraïria que em guardéssiu un. Moltes gràcies.
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  3. ostres, no he llegit fins avui això del programa de ràdio en directe, llàstima que m'ho vaig perdre :-( però és que he estat distreta ordenant i colocant uns p. de llibre que m'ha regalat pel meu aniversari que és avui jejeje :-): Avui canvio el numero 3 dels 30 anys i començo amb la desena del 4, a veure com aniran els 40 anys jejeje

    molts records, Conxi, Miquel, espero que ens veiem aviat. Una abraçada, Laura

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Laura! felicitats per els teus 4 00000000000000 que has fet i seguiràs fent; fins el Mares?
      Salutacions de Conxi i meves. Miquel

      Eliminar
  4. ¿¿4 00000000000000 anys?? uy si que em fas vella, Miquel, hehehehe. moltes gràcies per la felicitació!! :-) i sí, si no hi ha res de nou ens veiem la setmana que vé al museu Marés. Molts records a tú i a la Conxi!

    ResponderEliminar
  5. Una maravilla de puzzle ( Y de monumento por supuesto) Espero verlo algún dia.
    Un abrazo.

    ResponderEliminar